Sitroen C3: Igrač s mnogo aduta

P. ŽIVKOVIĆ

12. 08. 2014. u 14:53

Predstavljamo: Restilizovani „Sitroen C3“ odnedavno i na tržištu Srbije. Najviše interesovanja potencijalnih kupaca pobuđuje dizel verzija s motorom 1.4 HDI

POSREDSTVOM novog ovlašćenog uvoznika i servisera „Sitroenovih“ vozila za Srbiju, kompanije „Avtonova kab“ iz Beograda, u prodajne salone je stigao najnoviji model francuskog giganta „C3“.

Ovaj novi igrač na našem tržištu raspolaže s nekoliko veoma „jakih“ aduta.

Sitroen“ je i ovoga puta sačuvao originalnost, uz već legendarnu eleganciju, naglašen francuski šarm i temperament.

Pri ulasku u kabinu jasno je da „Sitroen“ nije žalio ni truda ni sredstava da napravi što savremenije i konkurentnije vozilo. To važi i za napor da se osmisli što prijatnija kabina, krcata najnovijom tehnologijom, uz mnoštvo tipično „Sitroenovih“ oblika. Obruč upravljača je osoben, baš kao i mnogobrojni hromirani i lakirani detalji.

Tu je i višefunkcijski ekran koji pruža mogućnost prikaza „eMyay“ sistema za satelitsku navigaciju poslednje generacije, s prikazom iz ptičje perspektive i auto-kartom Evrope u internoj memoriji.

Omogućuje i pregled liste pesama s vašeg prenosnog uređaja na ekranu od sedam inča, kao i telefoniranje preko „blututa“. Zahvaljujući sistemu „Connecting Bo“ koji je postavljen u donjem delu centralne konzole, možete sami da odaberete audio izvor tako što ćete povezati svoj MP3 uređaj ili USB. Haj-faj sistem se odlikuje trećim zvučnikom koji je postavljen u centru komandne table i „bas-vuferom“.

ZENIT Ukoliko želite da imate nesmetan pogled prema nebu, vetrobransko staklo „zenit“ (doplata 450 evra) omogućiće vam neverovatan „panoramski“ doživljaj.

Novi „C3“ je zadržao sve osobine „sitroena“ kada je ponašanje na drumu u pitanju. Okretan u gradu, žustar na auto-putu, dovoljno udoban da se zaputite i na „duge pute“.

Pred kupcem je širok izbor motora. U trocilindarske benzinske motore nove generacije, „VTi 68“ i „VTi 82“, ugrađena je najmodernija tehnologija, kako bi vaša očekivanja bila u potpunosti zadovoljena. Ova nova porodica motora ističe se smanjenom potrošnjom i posebno niskom emisijom ugljen-dioksida.

Novi „C3“ u ponudi ima i tri dizel motora. Motori „HDi 70“ i „e-HDi 70“ nude uživanje u vožnji i odlikuju se posebno malom potrošnjom i niskom emisijom ugljen-dioksida. Dizel motor „e-HDi 90“ opremljen je sistemom za direktno ubrizgavanje pod visokim pritiskom s turbo kompresorom. Na našem tržištu posebnu pažnju izaziva model „1.4 HDi“, koji troši svega 3,6 litara dizela na 100 kilometara.

CENE

Sitroen C3“ sa benzinskim motorom 1.0 i prosečnom potrošnjom od 4,3 litra na 100 km u opremi „atrakšn“ košta 10.990 evra. Model s motorom „1.4 HDi“, koji troši svega 3,6 litara dizela na 100 km, u paketu opreme „komfort“ košta 12.990 evra.

VRHUNSKA OPREMA

Novi „C3“ ima zavidan nivo opreme. Tu su zadnji senzori za parkiranje, električne komande za jednostavnije podešavanje retrovizora, elektrokomande prednjih i zadnjih prozora, kao i komanda za zaključavanje zadnjih vrata i prozora radi bezbednosti dece.

Sistemi aktivne bezbednosti odgovaraju najvišim standardima. U slučaju udara, struktura za raspoređivanje energije garantuje maksimalnu zaštitu za sve putnike. Tome doprinosi i šest vazdušnih jastuka...

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije