Sitroen C3: Igrač s mnogo aduta
12. 08. 2014. u 14:53
Predstavljamo: Restilizovani „Sitroen C3“ odnedavno i na tržištu Srbije. Najviše interesovanja potencijalnih kupaca pobuđuje dizel verzija s motorom 1.4 HDI
POSREDSTVOM novog ovlašćenog uvoznika i servisera „Sitroenovih“ vozila za Srbiju, kompanije „Avtonova kab“ iz Beograda, u prodajne salone je stigao najnoviji model francuskog giganta „C3“.
Ovaj novi igrač na našem tržištu raspolaže s nekoliko veoma „jakih“ aduta.
„Sitroen“ je i ovoga puta sačuvao originalnost, uz već legendarnu eleganciju, naglašen francuski šarm i temperament.
Pri ulasku u kabinu jasno je da „Sitroen“ nije žalio ni truda ni sredstava da napravi što savremenije i konkurentnije vozilo. To važi i za napor da se osmisli što prijatnija kabina, krcata najnovijom tehnologijom, uz mnoštvo tipično „Sitroenovih“ oblika. Obruč upravljača je osoben, baš kao i mnogobrojni hromirani i lakirani detalji.
Tu je i višefunkcijski ekran koji pruža mogućnost prikaza „eMyay“ sistema za satelitsku navigaciju poslednje generacije, s prikazom iz ptičje perspektive i auto-kartom Evrope u internoj memoriji.
Omogućuje i pregled liste pesama s vašeg prenosnog uređaja na ekranu od sedam inča, kao i telefoniranje preko „blututa“. Zahvaljujući sistemu „Connecting Bo“ koji je postavljen u donjem delu centralne konzole, možete sami da odaberete audio izvor tako što ćete povezati svoj MP3 uređaj ili USB. Haj-faj sistem se odlikuje trećim zvučnikom koji je postavljen u centru komandne table i „bas-vuferom“.
Novi „C3“ je zadržao sve osobine „sitroena“ kada je ponašanje na drumu u pitanju. Okretan u gradu, žustar na auto-putu, dovoljno udoban da se zaputite i na „duge pute“.
Pred kupcem je širok izbor motora. U trocilindarske benzinske motore nove generacije, „VTi 68“ i „VTi 82“, ugrađena je najmodernija tehnologija, kako bi vaša očekivanja bila u potpunosti zadovoljena. Ova nova porodica motora ističe se smanjenom potrošnjom i posebno niskom emisijom ugljen-dioksida.
Novi „C3“ u ponudi ima i tri dizel motora. Motori „HDi 70“ i „e-HDi 70“ nude uživanje u vožnji i odlikuju se posebno malom potrošnjom i niskom emisijom ugljen-dioksida. Dizel motor „e-HDi 90“ opremljen je sistemom za direktno ubrizgavanje pod visokim pritiskom s turbo kompresorom. Na našem tržištu posebnu pažnju izaziva model „1.4 HDi“, koji troši svega 3,6 litara dizela na 100 kilometara.

CENE
„Sitroen C3“ sa benzinskim motorom 1.0 i prosečnom potrošnjom od 4,3 litra na 100 km u opremi „atrakšn“ košta 10.990 evra. Model s motorom „1.4 HDi“, koji troši svega 3,6 litara dizela na 100 km, u paketu opreme „komfort“ košta 12.990 evra.
VRHUNSKA OPREMA
Novi „C3“ ima zavidan nivo opreme. Tu su zadnji senzori za parkiranje, električne komande za jednostavnije podešavanje retrovizora, elektrokomande prednjih i zadnjih prozora, kao i komanda za zaključavanje zadnjih vrata i prozora radi bezbednosti dece.
Sistemi aktivne bezbednosti odgovaraju najvišim standardima. U slučaju udara, struktura za raspoređivanje energije garantuje maksimalnu zaštitu za sve putnike. Tome doprinosi i šest vazdušnih jastuka...